Lögn ! !

Jag börjar undra om det är inne år 2009 att ljuga.

Först o främst så undrar jag om folk vet hur mkt ni snackar om varandra!?
Ni snackar skit om Varandra barkom ryggarna på varnadra och ni verkar inte fatta det själva.
Jag är så jäkla trött på allt skitsnack hela tiden.
Inte konstigt att jag hellre håller mig hemma om kvällarna.
så jäkla omoget och fegt.
Och sen när man är den enda som vågar säga va man tycker,
får man skit för att "det är ju ingen annan som tycker så ".
Åååh så trött på lögner o skit snack.

och sen...
Klamydia. Nej dte har jag inte så Du kan sluta säga det ! även om inte du läser detta.
Blir bara så jäkla irriterad när folk ljuger om mig..
Visst hade dte kunnat bli en kul grej om man had avrt med på det !!
Men nu ärman ju inte det så Sluta Ljug !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0