Grym Kväll

På dagen på fredan vart det inte så mkt o göra.
Va iväg med Hanna o Virga o träna i nån timme lr så.
Sen segt på dan.
Vid 3-4 tiden bestämde jag mig för att göra mig iorsning för Lisas och Maddes fest.
Vid 7 kom Natalie och vi satt o tjöta o kollade på Dobidoo och lyssna på massa musik.
Vid Halv tio bar det iväg till Lisa och madde.
Det va helt sjukt kul, alla var på topp och lite smått fulla redan när vi kom,
och vi bjöds på vin och öl.
Det va mkt folk, även kul med lite nytt folk.
Timmarna gick utan att man märkte det och helt plötsligt var klockan halv 6.
så jag bestämde mig för att sova över.
åkte hem vid 3 dagen efter, och låg bakis i soffan hemma restan av dan =)

En Helt grymt Kul kväll.
Tack mina tjejjor för att ni fixade detta..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0