1 Lucky Girl ! !

Japp igår svällde lyckokänslorna över.
Igår möttes jag och Fille i stan och hämtade våra biljetter.
Nu längtar jag tills dne 19e så jaghåller på att dö!

Ser verkligen fram emot en helkväll med mina favorit tjejjer !

Kvällen fortsatte med att jag och pappa skulle köpa en ny sängram.
Dte gick sådär. hade hittat en men det va 3 veckors leverens tid på den så vi åkte vidare till Ikea.
Där hade dem inga sängar på 120 x 200 så det gick inte heller. åkte vidare till jysk och Mio, vilket också slutade i besvikelse.
Får nu beställa den sängramen på ängjätten och vänta i 3 veckor !
får väl sova med Kassa Ben fram tills dess =)

Ikväll blir det Fotboll, och sedan Massa Mys Hos Madde =) ska bli riktigt Nice asså =9 Mys Pys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0