utråkad

BLir dte inte roligare snart så vet jag inte vad jag gör.
Visst gött o ha nåt att göra på dagarna.
men på kvällarna e jag så jäkla trött så jag knappt orkar göra något,
och av att bara sitta hemma blir jag så jäkla uttråkad av.

Sen blir dte inte bättre när ingen har vett att höra av sig..
Är så trött på att dte bara e jag som hör av mig till alla..
Det har helt enkelt slutat med att jag heller inte ringer nån..
eftersom jag tydligen inte är värd att slösa 0.69 öre på,
så då är inte nån anna det heller.


Har ialf kommit på lite vad det e jag önskar mig i julklapp.
Först o främst vill ajag ha en BabyLiss ICurl - straight and curl.
så kmr jag bli riktigt snygg
sen lite present kort på ikea och på kläder. så att jag kan uppdatera min gaderob lite.
sen även ett pa riktigt snygga hörlurar till min mobil... hade vart nice.

nää du.. nu vet jag nt mer vad jag ska skriva... hade gött så länge

P.S Glöm inte bli medlem på Gratisbio.se klicka på bilden i inläggen under !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0