Renoverar ! ! !

Japp då va väggarna klara på rummet.. sjukt snygg blir det
Har precis dammsugit och skurat golvet. väntar på att det ska torka så jag kan ta med moppen på ännu en svängom runt all möbler.
Sedan blir det till att flytta möbler. det blir väl ingen jätte förändring i själv möbleringen men lite bättre
ska ställa sängen längs med väggen ist för i mitten, mkt mer praktiskt så
och sen så har ju då skrivborde äntligen åkt ut. Det var verkligen på tiden.

Imorgon blir det att åka o hämta nya sängen och pilla med den och börja ställa in grejjerna där dem ska vara..
Lägga in käder i gaderoben rensa nån låda i byrån (måste ha mina smink och hårgrejjer någonstans nu tror det bir bäst i byrån). Madde har lovat att komma hit nån dag i vecka o hjälpa mig lite.
Postar bilder när det e fint , möblerat och städat där inne. då ska ni får se hur mycigt jag får det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0