New Moon

Kan inte själv riktigt förstå hur jag inte har kunnat skriva om filme förrens nu.
Gjorde ett försök till att börja på ett inlägg i Torsdags Natt när jag kom hem men var alldeles för exalterad för att kunna få ut något vättigt ut mina ord.

Filmen var helt fantastisk. För er som inte än har sett den kan jag säga att Gå nu. Helt makalöst, säger osså att om ni inte vill veta något om filmen så slutar ni läsa nu ! Nu kommer mkt spoilers!

Älskar filmen redan från början. drömscenen är helt fantastisk.. precis så som jag har tänkt mig när jag har läst boken.
Sedan i skolan när Edward går ur bilen, Sååå makalöst snygg. tkr dock att dte va lite knas när Jacob gav henne en present. och Edward sen säger "so Jacob Black can give you presents but i can´t" lr nåt i dne stilen, Det e ju inte förrens i trean den repliken är..

Men men man får inte överanalysera filme heller. då kommer dte bara sluta med att man blir mer besviken än lyrisk över den. Vilket jag är just nu. Kan inte vänta förrens jag får se den igen.

Därför ska ni få vara så vänliga och hjälpa mig. I nästa inlägg kommer jag skriva om en hemsida som heter gratisbio.se där man genom att värva nya medlemmar kan vinna biobiljetter. Kmr skriva mer där.
Snälla Kopiera länken eller tryck på ikonen och bli medlem så jag kan få lite poäng.

Hade verkligen uppskattat det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0