Kraaas

Idag sa det bara kraas.
Mirlinda kom till mig på eftermiddan vid 1-tiden.. men hon va såå himmla rök sugen.
så vi bestämde oss för att gå ut på balkongen och ta en cigg.
Saken är bara den att hon hinner inte öppna dörren förrens det säger KRAS..
Hon har lyckats göra sönder våran balkong dörr (halva dörren är av glas)
Så där står hon helt förstenad och fattar inte vad som har hänt..
När hon sedan märker att hon har pajjat glasrutan blir hon Skit Nojjig..
Hon tyckte dte va jätte pinsamt och jag sa att jag kunde ta på mig skulden för det..
Men hon vägrade.
Så där sitter vi i min soffa och väntar på mina föräldrar..
Mamma kommer hem.. skit Grinig (PMS_ Kärring e hon ibland Men älskar henne ändå)
Blir skit arg först tills hon får reda på att dte va mirlinda.. då gjorde det typ inget =P
Det drar som fan från hålet i i Rutan och dte blir bara kallare o kallare...
MEn mamma var smart och tejpa fast en pappskiva på hålet så det blev lite bättre..
Nu vågar mirlinda inte längre vara hemma hos mig.. och hon vågar defenitivt inte öppna balkongdörren =D
SÅ idag har hon gått runt och skämts över detta o jag mamma o pappa har bara skrattat =D
Så började ialf min dag .. =D

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0