Jaha ja..

Ah nu var det att tag sen jag skrev.. men har faktiskt inte tänkt på det..

Det har vart så himmla tråkigt väder..
bara snö o snö o snö...

Tappade ju bort min kamera... Fattade inte vart jag hade lagt den.
tack o lov så låg den ju i bilen så dt var ingen större fara =)

Den senaste tiden har jag varit mycket med Min Kära Mirlinda..
Faktiskt i stort sätt varje dag... Förutom när jag blev sjuk =(
Men dte har vart göttt...
Det e så här skänt när man kan umgås med samma person i flera dagar i rad utan att tröttna på varandra..

Det som känns jobbigt nu är att jag inte har träffat Cenny på väldigt länge..
Känns som om vi inte längre har tid, lr gör tid till att umgås
så dte känns ju inte heller så kul..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0