Frisk snart??

Har varit väldigt segt nu det sista..
Har haft världen kämpigaste hosta..
Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja träningen på riktigt.
Känns inte riktigt lönt att åka till gymmet när man lär hosta 90% av tiden.
då väntar jag hellre tills jag blir bättre.. vilket förhoppningsvis blir nu i veckan..

Har äntligen kommit nån vart med Projekt arbetet...
Känns som jag kan hinna bil klar med din inna tiden går ut.
Jag hoppas verkligen det.. tiden går ju så himmla fort. Bara två månade kavr tills man tar studenten..
Helt sjukt.

O när man pratar om att tiden går fort.
En till sak som e helt sjuk.
Nu i Torsdags så har jag och Cenny varit tillsammans i 2 1/2 år.
Det är verkligen helt sjukt hur fort tiden går.

Har äntligen fått tag i min studentklänning.. Det är verkligen helt sjukt fin.
Jag fölll pladask för den med en gång.
Är verkligen störtföälskad i den.. är så Himmla glad att jag hittade en så fin..
eller jag var det ett tag ialf.. tills jag upptäckte att Hanna har köpt en precis Likadan =(
Det är absolut inte kul att någon har en likadan kläning..
Visst går vi inte i samma skola och tar inte studenten samtidigt.. men det är ändå tråkigt.
Ville ju ha något speciellt som ingen annan hade =( så blev lite ledsen där...
Men men thats Life.. finns inget att göra åt det. (förutom att hon kan lämna tillbka den ;-)   (skojjade bara))

Ska ialf försöka jobba lite med projektet nu

XOXO




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jag köpte min först :D så du är du en härmapa :D Ha HA HA HAhahahahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahaahahhahahahahahahahha min va fin först :P

2009-03-31 @ 09:17:30
Postat av: Anonym

Haha jag köpte min först :D så du är du en härmapa :D Ha HA HA HAhahahahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahaahahhahahahahahahahha min va fin först :P

2009-03-31 @ 09:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0