Töntar.. på riktigt

Har idag varit med min Älskade Mirlinda.
Som vanligt så är vi bara as töntiga av oss..
Idag bestämde vi oss för att sminka varandra till fjortisar..
Det var kul men vi såg ju inte kloka ut nån utav oss..


Som sagt.. sr inte kloka ut...






Imon Blir det mykväll Hos Lisa. Med Dricka spel, och melodifestivalen..

Lyckades till o med med min älskade Cenny..
Trodde aldrig att han skulle gå med på det men det gjorde han =D.

Längtar bara mer och mer till sommaren för var dag som går.
Vill bara ha sol och värme!
Det är för kallt för mig i detta landet.. gör mig bättre i sol och värme.
Tänk om mankunde ha det som andra.
värme året runt.
Det hade vart nåt..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0