Sommar???

Nu har jag kommit hem till mig igen.
har inte vart hemma sen i Lördags. rätt skönt att komma hem..
Inte att jag e trött på Cenny.. ville gärna att han skulle följa med hem men han hade annat att göra..

Har varit med Mirlinda..
Vi har fortsatt vårat sökande på en bra och billig resa.. det gick sådär asså..
Men vi la av efter ett tag o kollade på i stort sätt alla bilder som jag hade på datan..
Det är rätt kul faktiskt..
Kolla på gamla bilder o får tillbaka minnena..
Ibland kan det bara vara skönt att tänka tillbaka på sina minnen och fundea på om dte var bättre då..
lr om dte är bättre nu.. kan va svårt att bestämma sig ibland..

Har ialf funderat på att färga mitt hår..
lite mörkar (för en gångs skull) med ljusa slingor...
ska inte ha dt brunt bara lite mörkare blondt..
Hoppas bara inte att det blir grått som det blev sist  :S

Ska kanske lägga sig snart dåå. ska ju till skolan imon..
ifs så börjar jag inte förrens vid 1..
Ibland så känns det sjukt meningslöst att gå till skolan asså..

Kanske ska börja följa ett tema i bloggen lr nåt.. Ha Veckans kändis, lr veckans Bejbe lr veckans nånting..
Får väl Hitta på nåt Roligt ialf..
Här har vi ialf månadens Sötaste födelsedagBarn.
Min kusin Wilma som fyll 3år den 24 Feb..
Grattis


XOXO



Kommentarer
Postat av: Emma

nej va söt :D

2009-03-24 @ 21:04:43
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0