Dåligt! !

Vaknade vid halv 9. gjorde mig ording för att åka till Linholmen och kolla på teatern..
Trodde att vi började 10 så va där då.. nej vi börjar 11.

När klockan börjar närma sig 11.. då får vi reda på att det inte börjar förrens kl 1...
såå det va ju då två timmar kvar..Fatta att våra lärare ha NOLL koll.. det värsta va att han inte ens va där.. alls..
Undrar om vi hade varit tvugna att va kvar där dåå?? det hade han nog..
 Så jag o natalie bestämde oss för att  åka hem till mig o flumma..
Men det gick sådär.. när jag kommer hm är både mamma och pappa hemma och e sjuka så vi fick va lugna.

Kollade ialf på Achemd the dead terrorist. det va ialf kul
sen kollade vi också på Sagan om de bannlysta.. det va liiite roligare för två år sen =P.

Men nu skajag snart börja laga mat till mig och Älsklingen..

XOXO


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha stackare fy fan va hemskt :O :P måste säga att du har en riktigt snygg blogg sida !! shit asså.. :D <3<3

2009-02-18 @ 14:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0