Jobb?

För en gångs skull är man faktiskt uppe ganska tidigt.
Det va ett tag sen faktiskt, känns rätt skönt.

Ska iväg till Arbetsförmdelingen om ett lite tag, ska vara där kl 13.
Ska träffa min arbetscoach för första gången.
Det är faktiskt helt oförklarligt för mig varför just jag skulle få en.
Det är säkert andra som osså skulle vilja ha det som inte får.
jag brukar inte ha turen att få det jag behöver, lr vill ha.

Vill bara Tipsa om några låter som jag inte klarar mig utan längre.
Kommer att lyssna på dem tills jag tröttnar.
Alla finns i min playslist här längre ner.

Evanescence - Missing
Superchick - Crawl
Within Temptation - Dangerous Mind.

Helt grymma låter.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0