Hemma

Nu är jag hemma efter en mysig och spontan helg i Mölnlyckes skogar.

Träffade moster marie och Marcus på Kalaset i Fredags och fick för mig att festa vidare hemma hos dem.
Stannade kvar där till i morse då Marie släppte mig hemma på väg till jobbet.

I lördags tog jag dte rätt lugnt, marie gick runt och städade,
och på kvällen hade vi kräftskiva hos mormor och morfar. Gud va gott det va =D

Och igår tog jag dte mest lugnt och kollade lite på Friidrotts-VM

Sen gick vi o la oss för att gå upp klockan 6 i morse.

Nu ska jag leta efter New Moon Trailern som skulle ha kommit i fredags.
Börjar undra varför inge har lagt upp den än.
Så nu ska jga leta =D


Hade gött så
 länge..


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0