Dött.... lr ialf lite!

Idag har det vart rätt dött, på i stort sätt all fronter i mitt (s,k) Liv.
Fortfarande inget jobb som har hört av sig.
Börjar kännas ganska onödigt att ens söka längre.
Nu börjar folk tjöta på om jag ändå borde ha pluggat vidare, kvällskurser kanske.
Men jag vill verkligen inte, om inte någon vet en riktigt grym inredningsKurs som e billig.
Har på senare tid märkt att det skulle jag nog vilja prova på.
Ett tag ialf, är van vid att trött på saker efter en tid.

Kan ialf börja när jag flyttar hemmifrån, men då behöver jag ju ett jobba för att kunna göra det,
så, tja det lär inte hända på ett tag.


På twilight fronten är det rätt dött osså har jag märkt, har inte kommit några större nyheter.
Förutom att dem på
TwilightMovie
har lagt upp jätte snygga bilder, lr rästtare sagt skisser på hur Bellas bröllops klänning KAN se ut.
Detta är för övrigt en väldigt bra blogg somjag förutom twilightsweden försöker följa varje dag
Ibland flera gånger om dan =P
Så nu har jag gjort gratis Reklam för dessa blogger osså.
Förtjänar lite tillbaka =P HAHA

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0